Fandom

Code Lyoko Wiki

Brynja Heringsdóttir

131sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommenttia0 Share
"Puhut kuin hän olisi maailman kahdeksas ihme." --Yumi Oddille Brynjasta.
Brynja.png

Brynja Heringsdóttir on kaunis Sissin islantilainen kirjekaveri, joka esiintyy vain jaksossa Islantilainen pommi. Hän saapuu neljäksi päiväksi Kadiciin, ja koko koulun pojat hullaantuvat hänen kauneudestaan ja tytöt kerjäävät kauneusvinkkejä. Odd ei aluksi vähät välittänyt Brynjasta, mutta muiden tavoin ihastui hetken päästä. Muut Lyoko-soturit näkevät Brynjan ongelmana, sillä hän saa heidät kateellisiksi ja riitelemään keskenään. Odd haluaa kuitenkin olla Brynjan kanssa, ja riitaantuu muiden kanssa. Kun Brynja ei oikein käsitä, miksi Odd on niin allapäin riidan takia, näyttää Odd hänelle supertietokoneen. Brynja onnistuu jotenkin näpräämään supertietokonetta, ja se sekoaa. Muut Lyoko-soturit, saadessaan selville mitä Odd oli tehnyt, luulevat hänen pettäneen heidät, mutta Odd jättää kuitenkin Brynjan häipymällä uima-altaalta Brynjan ollessa uimassa. Hänelle kateellisella Sissillä oli maalla asuvia serkkuja, joten Sissi lähetti Brynjan sinne ennen neljän päivän kulumista, sillä tämä halusi nähdä maaseutua.

Koska Brynja on islantilainen, on hänet nimettykin islantilaisen perinteen mukaisesti. Islannin kielen sana dóttir tarkoittaa tytärtä, joten hänen nimensä tarkoittaa "Brynja Heringin tytär".

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki