Fandom

Code Lyoko Wiki

Digimeri

131sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommenttia0 Share

Digimeri on se osa Maailmanlaajuisesta tietoverkosta, joka näkyy Lyokoon. Se on valtava meri Lyokon sektorien alapuolella. Sinne pudonneen asian data joutuu digivirtaukseen, ja sitä on lähes mahdoton koota enää kasaan, minkä takia voi sanoa sinne pudonneiden asioiden poistuvan lopullisesti. Pudonneen asian perässä Lyokoon näkyy merestä taivaaseen ulottuva pylväsmäinen sininen valo.

Sarjassa on näytetty yhden henkilön putoavan digimereen; Yumin jaksossa Vakava ongelma. Muut Lyoko-soturit saavat hänet kuitenkin pelastettua Jeremyn kertakäyttöisellä, Oddin vahingossa viimeistelemällä Aelitalle tarkoitetulla materialisaatio-ohjelmalla. Jeremyn uusi materialisaatio-ohjelma ei luultavasti pysty samaan. Myös Aelita putosi digimereen jaksossa Etäinen muisto, mutta hänen isänsä pelasti hänet viime hetkellä. William on hypännyt digimereen useasti ollessaan XANAn vallassa, mutta hän ei kadonnut.

X.A.N.A. on yrittänyt estää aktivoidulle tornille pääsyn mm. saamalla digimeren tulvimaan jaksossa Ruokaongelmia. Lyoko-soturit voivat olla digimeressä tuhoutumatta ainoastaan sukellusveneellään Skidbladnirilla.

Galleria Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki