Fandom

Code Lyoko Wiki

Garage Kids

131sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommenttia0 Share
Garage Kids
Garage kids.png
Jaksotiedot
Jakso numero Pilotti
Tuotantokoodi 001
Alkuperäinen näytöspäivä 2001
Kronologia
Seuraava Code Lyoko

Garage Kids on viiden minuutin pituinen pilotti sarjalle Code Lyoko, joka julkaistiin vuonna 2001. Siitä oli tarkoitus tulla 26 26-minuuttista jaksoa, jotka eivät kuitenkaan koskaan valmistuneet. Garage Kidsin ideaa käytettiin kuitenkin uudelleen vuonna 2003 julkaistun Code Lyokon luonnissa.

Juoni Muokkaa

Ryhmä nuoria, joiden seikkailut sijoittuvat niin oikeaan maailmaan kuin virtuaaliseen rinnakkaismaailmaan, Xanaduun. Noin 12-vuotias poika, Odd, saapuu eräänä päivänä uuteen naapurustoon ja saa pian selville koulussa, että eräillä hänen ystävillään on yliluonnollisia kykyjä. Yumi, esimerkiksi, on telepaattinen ja Ulrickilla on valonnopeudella liikkumisen lahja. Nämä lapset itseasiassa ovat saaneet selville Xanadun salaisuuden, tutkimusryhmän työn tuloksen, jonka laboratorio, joka sijaitsee vanhassa Renault autotehtaassa Ile Seguinissa Boulogne-Billancourtissa, on nyt hylätty. Omalaatuisen, hulluuteen vajonneen professorin luomus Xanadu ja sen useat levottomuudet uhkaavat oikean maailman tuhoa.

Erot Code Lyokoon Muokkaa

Perusidean samanlaisuudesta huolimatta Code Lyoko ja alkuperäinen Garage Kids omaavat rutkasti erilaisuuksia. Tässä merkittävimpiä eroja:

  • Aelitaa ei ole.
  • Päähenkilöt pystyvät käyttämään erikoiskykyjään myös oikeassa maailmassa.
  • Virtuaalimaailma Xanadu ei muistuta Lyokoa tippaakaan.
  • Koulussa saa ilmeisesti pitää eläimiä, koska Odd ei yritä piilottaa Kiwiä.
  • Tehdas on ulkoa lähes samanlainen, mutta sisäpuolelta erilainen. Koulu on täysin erinäköinen.
  • Garage Kidsistä saa paljon synkemmän ja vakavamman vaikutelman.

Linkkejä Muokkaa

Kuvia ja traileri Garage Kidssistä

Aloita keskustelu Keskusteluja aiheesta Garage Kids

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki