FANDOM

Lyoko-soturit maassa.png

Lyoko-soturit Maassa toisella tuotantokaudella.

Lyoko-soturit on Code Lyoko -sarjan päähenkilöiden (Aelita, Jeremy, Odd, Ulrich, Yumi ja myöhemmin myös William) muodostaman ryhmän nimi. Lyoko-soturit taistelevat pahaa tekoäly X.A.N.A.:a vastaan estääkseen tätä valloittamasta maailmaa. He yrittävät myös etsiä lisää tietoa Aelitasta, Franz Hopperista ja X.A.N.A.:sta.

Jäsenet Muokkaa

  • Aelita Schaeffer - Aelita on se, joka aiemmin de-aktivoi tornit Lyokossa. Hänet Lyokosta vapaaksi saaminen on myös ollut yksi Lyoko-sotureiden tehtävistä aiempina tuotantokausina.
  • Jeremy Belpois - Jeremy oli se, joka alunperin löysi supertietokoneen ja Lyokon. Hän on ryhmän strategisti ja osaa käyttää supertietokonetta parhaiten.
  • Odd Della Robbia - Odd on joukkion vitsiniekka, joka vaikuttaa pitävän Lyokossa taistelemisesta.
  • Ulrich Stern - Ulrich on vakavahko, ja ehkäpä joukon paras taistelija.
  • Yumi Ishiyama - Yumi on ryhmän vanhin ja aikuismaisin jäsen ja järjen ääni, kun muut ovat liian pelokkaita tai jääräpäisiä.
  • William Dunbar - William on ryhmän uusin jäsen. Hän on hyvä taistelemaan, muttei ottanut X.A.N.A.:a tarpeeksi vakavasti, ja joutui tämän valtaan lähes koko neljännen kauden ajaksi.
  • Kiwi - Kiwi on Oddin koira. Se on auttanut tiimiä monesti, ja on vähän kuin ryhmän maskotti.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki