Fandom

Code Lyoko Wiki

Milly Solovieff

131sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommenttia0 Share
Milly Solovieff
Milly.png
Hahmotiedot
Ikä 11
Hiusten väri Punainen
Muuta
Ääninäyttelijät Elise Langenoja (suomi, kaudet 1-2)
Hanna-Maija Nikander (suomi, kaudet 3-4)
Nathalie Stas (ranska)
Ensiesiintyminen Nallekarhu hyökkää

Milly Solovieff on kuudesluokkalainen tyttö Kadicin koulussa. Hän ylläpitää ystävänsä Tamiyan kanssa koulun uutisia. He kulkevatkin ympäri koulua keräten juoruja ja haastetellen ihmisiä. Hän oli ainakin ensimmäisellä kaudella monien muiden tyttöjen tavoin ihastunut Ulrichiin.

Milly vihaa, kun häntä kohdellaan kuin pikkutyttöä, eikä voi sietää vanhempien oppilaiden ylimielistä käytöstä. Hän ei myöskään pidä Sissistä, sillä tämä kiusaa ja haukkuu Millyä ja Tamiyaa usein.

Neljännellä kaudella Milly ei ole enää niin lapsenomainen, ja jaksossa Merihädässä paljastetaan, että Hiroki on ihastunut häneen.

Milly ja Tamiya ovat auttaneet Lyoko-sotureita muutaman kerran, ja heille on jopa selitetty koko joukkion salaisuus, mutta aikahypyn takia heidän muistinsa pyyhkiytyi.

Milly lausui koko sarjan ensimmäiset vuorosanat ja oli ensimmäinen hahmo joka sarjassa näytettiin. X.A.N.A.:n ensimmäisessä jaksossa nähty hyökkäys oli Millyn pehmonallen valtaaminen ja muuttaminen jättimäiseksi, jopa kerrostaloja isommaksi, joka yritti murskata Lyoko-soturit alleen.

Esiintymiset Muokkaa

Galleria Muokkaa

1. kausiMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki