Fandom

Code Lyoko Wiki

Monster Swarm

131sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommenttia0 Share
Monster swarm.png

Pelin päävalikko.

Monster Swarm on Code Lyoko-aiheinen selainpeli. Siinä on 7 kenttää, jotka pelataan Yumilla taistellen kankrelloita, blokkeja, herhiläisiä ja rapua vastaan.

Pelaa peliä täällä.

Tarina Muokkaa

X.A.N.A. saa tiedeluokan silpottaviksi tarkoitetut sammakot valtaansa. Ulrich ja Odd jäivät suojelemaan oppilaita hirviösammakoilta, ja Jeremy kiirehti tehtaalle. Jeremy löysi tornin, muttei saa yhteyttä Aelitaan. Yumi lähtee Metsäsektoriin kohti aktivoitua tornia.

Ohjeet Muokkaa

Yumi liikkuu oikeasta ja vasemmasta nuolinäppäimestä ja hyppää ylöspäin osoittavasta. Z-napista voi potkia ja X-napista heittää viuhkoja. Pitämällä X:ää pohjassa voi tehdä erikoisiskun, mutta näitä iskuja on vain rajoitettu määrä.

Aluksi Yumilla on kolme elämää. Yksi elämä menee, kun laaseri on osunut Yumiin liian monta kertaa niin, että elämäpalkki on tyhjentynyt.

Kentät Muokkaa

Ensimmäinen kenttäMuokkaa

Ms pelissä.png

Kuva toisesta kentästä.

Yumin täytyy tuhota kankreloita.

Toinen kenttäMuokkaa

Kankreloiden lisäksi vastassa on myös blokkeja.

Kolmas kenttäMuokkaa

Kankreloiden ja blokkien lisäksi Yumin täytyy nyt päästä eroon myös herhiläisistä.

Neljäs kenttäMuokkaa

Jeremy löysi Aelitan, ja hän on jo tornilla. Vastassa on kuitenkin rapu, eikä Aelita pääse tornille ellei Yumi tule auttamaan. Myös maassa on vaikeuksia, ja Ulrich kertookin, että torni on de-aktivoitava pian tai koululle käy huonosti. Yumi jatkaa taiselemista hirviöitä vastaan.

Viides kenttäMuokkaa

Yumi jatkaa kohti tornia etenemistä hirviöitä tuhoten.

Kuudes kenttäMuokkaa

Peli jatkuu samoin kuin edellinenkin kenttä.

Seitsemäs kenttäMuokkaa

Viimein Yumi on päässyt tornille, ja nyt hänellä onkin vastassaan jättimäinen rapu. Sen tuhoamalla Aelita voi mennä torniin ja pelastaa kasiluokkalaiset sammakkohirviöiden kynsistä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki