Fandom

Code Lyoko Wiki

Skannerit

131sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommenttia0 Share
Skannerit.png

Skannerit ovat tehtaalla olevia "koppeja", joista pääsee Lyokoon. Ne sijaitsevat labran alapuolella ja supertietokonehuoneen yläpuolella olevassa skannerihuoneessa.

Virtualisaatio Muokkaa

Supertietokoneella suoritettavaan virtualisointiprosessiin tarvitaan skannereita. Henkilö, joka halutaan siirtää Lyokoon, menee ensiksi skanneriin. Supertietokoneen käyttäjä, useimmiten Jeremy, "siirtää" skannerissa olevan henkilön, eli valitsee hänen ID korttinsa näytöltä. Silloin skannerin ovet sulkeutuvat ja sen sisällä alkaa hehkua valoa. Seuraava vaihe on "skannaus", jolloin skannerissa olevan henkilön Lyoko-muoto skannautuu koneelle. Skannerin pohja alkaa puhaltaa ilmaa, jolloin esimerkiksi hiukset nousevat tuulen mukana ylöspäin. Viimeinen vaihe on "virtualisointi", jolloin skannerissa oleva henkilö digitalisoituu ja siirtyy Lyokoon. Silloin skannerin valo muuttuu yhä kirkkaammaksi ja tuuli voimistuu. Lopulta prosessin päätyttyä skannerin ovet avautuvat ja skannerissa ei ole enää mitään.

Skannerihuone Muokkaa

Skannerihuoneeseen pääsee tehtaan hissillä. Siellä on kolme skanneria, joista jokaisestä lähtee valtavia johtoja kattoon. Myös skannereiden välillä on suuria johtoja, joiden irroittamisen skannereista saa aikaan skannereiden toimimattomuuden. Huoneen keskellä on suljettu aukko, josta periaatteessa pääsisi alapuolella olevaan supertietokonehuoneeseen, mutta pudotus sen lattiaan asti on liian korkea.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki