FANDOM

Sumuinen loma
Vacances dans la brume
Holiday In The Fog Title
Jaksotiedot
Jakso numero 3
Tuotantokausi 1
Tuotantokoodi 103
Alkuperäinen näytöspäivä 17. syyskuuta 2003
Suomen ensinäytös 1. syyskuuta 2007
Kirjoittaja Laurent Turner
Kuvakäsikirjoittaja Christophe Pittet
Kronologia
Edellinen Se uskoo, ken näkee
Seuraava Päiväkirja

Sumuinen loma on Code Lyokon kolmas jakso. Sen alkuperäinen näytöspäivä Ranskassa oli 17. syyskuuta 2003, ja Suomessa jakso näytettiin ensikerran 1. syyskuuta 2007.

Juoni Muokkaa

On yö Kadicissa, ja Ulrich sekä Jeremy hiippailevat ulos ja aloittavat spraymaalaamaan pienen rakennuksen seinään. Sillävälin Kiwi menee Jimin huoneeseen yrittäen herättää häntä ylös. Jim herää ja lähtee jahtaamaan koiraa vihaisesti. Ulkona, Ulrich kuulee Kiwin ja lähtee pois, mutta Jeremy jää vielä maalaamaan. Jim jahtaa edelleen koiraa, mutta pysähtyy maalaavan Jeremyn kohdalle katsomaan tämän taideteosta.

Seuraavana päivänä, Ulrich, Odd sekä Yumi odottavat rehtorin ove ulkopuolella Jeremyä, joka on puhuttelussa Delmasin kanssa, joka on pettynyt Jeremyn käytökseen. Rangaistukseksi, Jeremy saa koko lomaviikoksi jälki-istuntoa ja joutuu myös siivoamaan maalauksen, jota hän odotti, voidakseen pitää X.A.N.A.:a silmällä. Sissi hämmentyy tästä, ja menee puhumaan isänsä luokse pyytäen, että saisiko hänkin jäädä koululle "opiskelemaan".