FANDOM

Superskanneri

Superskanneri hälyttää.

Superskanneri on Jeremyn kehittämä ohjelma, joka hälyttää aktiivisista torneista, etsii Kopioita ja tarkkailee X.A.N.A.a, kun se on aktiivinen.

Ensimmäisen Kauden Versio Muokkaa

Superskannerin edeltäjä oli nimeämätön ohjelma, jonka Jeremy kehitti jaksojen X.A.N.A herää ja Nallekarhu hyökkää välisenä aikana. Tämä versio piti ajaa manuallisesti, jonka takia Aelita joutui useasti itse etsimään torneja Lyokosta.

Toisen Kauden Versio Muokkaa

Tämä versio oli paljon parempi version. Se kertoi tornien sijainnin, ja se myös automaattisesti hälytti, kun torni on aktiivinen, joten Aelitan ei tarvinnut enään olla Lyokossa etsimässä torneja/pulsseja, vaan pystyi köymään koulua ja elämään normaalia elämää muiden Lyoko-sotureiden tavoin. Jeremy kehitti sen jaksojen Varaslähtö ja Uusi Järjestys välisenä aikana.

X.A.N.A. sabotoi ohjelmaa esim. jaksossa Onko Siellä Ketään? (K2J22) ohjelma ei pystynyt paikallistamaan tornin sijaintia.

Kolmannen Kauden Versio Muokkaa

Sen jälkeen, kun X.A.N.A. varasti Lyokon avaimet Aelitalta, se poistui Supertietokoneesta nettiin, ja Jeremy kehitteli ohjelmaa niin, että voisi paikallistaa X.A.N.A.n sijainnin. Se paikallistui jonnekkin Pohjois-Amerikkaan.

Neljännen Kauden Versio Muokkaa

Sen jälkeen, kun Skidbladnir kehitettiin ja Digimerestä paikallistettiin Lyokon Kopioita, Jeremy päivitti ohjelman niin, että se voi paikallistaa myös Kopioita ja niiden Supertietokoneita verkosta. Kun Kopiolla on aktiivinen torni, ohjelma ilmoitti siitä normaalisti.